news

περιεργα νεα, παραξενα νεα, περιεργα φαινομενα, περιεργα του κοσμου, αστεια video, παράξενα, Στυλ, Γυναίκες, Άποψη, Χιούμορ, ειδήσεις,news,επικαιρότητα, ενημέρωση, νέα, καιρός, media, Ελλάδα, Κόσμος, κυβέρνηση, Βενιζέλος, Σαμαράς, Υπουργείο, πολιτική, Τσίπρας, Νέα Δημοκρατία, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, Οικονομία, ανεργία, απεργία, Nέα με άποψη, για την Ελλάδα και τον Kόσμο. Οικονομία, αθλητικά, αυτοκίνητο, διασκέδαση, Blogs, Videos, Πρωτοσέλιδα εφημερίδων. Ελληνικές εφημερίδες, ΤΑ ΝΕΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, Espresso, Sport day, Derby, Πρωταθλητής και άλλα, ειδήσεις, επικαιρότητα, ενημέρωση, news, τηλεόραση, tv, ραδιόφωνο, radio,blogs, απόψεις, ελλάδα, κόσμος, πολιτική, οικονομία, περιβάλλον, τεχνολογία, υγεία, πολιτισμός, αθλητισμός TOP 100 ΑΓΑΠΗ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΝΔΡΑΣ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΣΤΕΙΑ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ ΓΕΛΙΟΥ ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΓΡΙΦΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΥΝΑΙΚΑ VS ΑΝΔΡΑΣ ΔΕΙΤΕ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΡΕΥΝΑ ΖΩΑ ΖΩΔΙΑ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΤΙΝΙΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΟΜΙΚ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΑΝΑ ΜΟΔΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΗ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΟΚ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΤΟΥΑΖ ΤΕΣΤ ΤΕΧΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟ ΣΕΞ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΟΠ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΤΡΙΚ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΥΓΕΙΑ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΦΥΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΧΡΗΣΙΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

live scores

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Newsletter: ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας και προώθησης

Ερμηνεύοντας απόλυτα τους αγγλικούς όρους της λέξης, το newsletter είναι το γράμμα στο οποίο γράφονται νέα, μεταφέρονται ειδήσεις.
Ένας από τους κύριους λόγους που οι εταιρείες χρησιμοποιούν το newsletter για να προωθήσουν τις υπηρεσίες/προϊόντα τους, είναι ότι είναι ένας οικονομικός τρόπος ενημέρωσης.
Πράγματι με ένα “click” έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με εκατοντάδες ή ακόμα και με χιλιάδες υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες τους.  Να τους ενημερώσουν για νέες υπηρεσίες και προσφορές προϊόντων, και όλα αυτά με την δυνατότητα να το κάνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν ένα σημαντικό και απαραίτητο “δεσμό ενημέρωσης” με τους αποδέκτες των newsletter τους. Ανάλογα με την εταιρεία και τον τρόπο που επιλέγει να ενημερώνει τους συνεργάτες της, το newsletter μπορεί να αποστέλλεται μια φορά την βδομάδα, μια φορά το μήνα ή ακόμα και μια φορά το χρόνο. 
Στην Ελλάδα, η χρήση του newsletter έχει αρχίσει ήδη να κάνει την εμφάνιση του. Όλο και περισσότερες εταιρείες αρχίζουν να χρησιμοποιούν αυτό τον τρόπο επικοινωνίας. Μάλιστα πρόσφατα η εταιρεία Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ,  η οποία είναι ανώνυμη εταιρία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και υποστηρίζει την υλοποίηση Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση» του ΕΣΠΑ 2007-2013, ανακοίνωσε και ολοκλήρωσε το επιδοτούμενο πρόγραμμα Digi Retail, το οποίο αφορούσε το κλάδο του λιανεμπορίου. Το πρόγραμμα επιδοτούσε μαζί με άλλες επενδυτικές ενέργειες, και το κόστος δημιουργίας newsletter.


Μορφή και Πλεονεκτήματα Newsletter

Όμως ένα newsletter πετυχαίνει πάντα το στόχο του; Δίνουν οι εταιρείες στις μέρες μας  έμφαση στο πως θα πρέπει να είναι σχεδιασμένο σωστά ένα newsletter; Πώς θα πρέπει να έχει διαμορφωθεί κατάλληλα το περιεχόμενο του;
Ή μήπως στηριζόμενες στον οικονομικό τρόπο αποστολής του, αμελούν να αφιερώσουν λίγο χρόνο περισσότερο στο δημιουργικό κομμάτι του Newsletter; Στο κομμάτι εκείνο δηλαδή που όχι μόνο θα ενημερώσει το κοινό του για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, αλλά και θα δώσει στιγμιαία στον αναγνώστη μια πλήρη εικόνα του προφίλ της εταιρείας που του το απέστειλε.
Ποια θα πρέπει λοιπόν να είναι η μορφή ενός newsletter και σε ποιους θα πρέπει να απευθύνεται;
Η μορφή του newsletter θα πρέπει να είναι τέτοια έτσι ώστε να μπορεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον των παραληπτών. Η αποστολή του ενημερωτικού δελτίου θα πρέπει να γίνεται μόνο σε όσους έχουν εκδηλώσει επιθυμία παραλαβής τους είτε προφορικά είτε με δήλωσή τους στην ιστοσελίδα της επιχείρησης, διαφορετικά, το ηλεκτρονικό μήνυμα χαρακτηρίζεται ως spam mail.
Αναλύοντας τα πλεονεκτήματα ενός newsletter καταλήγουμε και στους βασικούς κανόνες δημιουργίας και μορφοποίησης του. Μερικά από τα πλεονεκτήματά του είναι:
  • Στοχευμένη πληροφόρηση. Δεν απαιτείται να το αποστείλουμε σε όλους τους  λογαριασμούς email που έχουμε, αλλά μόνο στους παραλήπτες που γνωρίζουμε ότι τους αφορά το περιεχόμενο
  • Είναι άμεσο. Η πληροφορία φθάνει απευθείας στον πελάτη χωρίς να αναγκάζεται να το αναζητήσει στο χαώδες διαδίκτυο
  • Αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο marketing. Η εταιρεία χρησιμοποιεί το παγκόσμια διαδεδομένο διαδίκτυο για να μπορέσει να αποκτήσει μεγαλύτερο πελατολόγιο
  • Έχει χαμηλό κόστος δημιουργίας και αποστολής.
Με στόχο να αξιοποιηθούν όλες οι παραπάνω δυνατότητες ενός newsletter θα πρέπει να ακολουθούνται ορισμένοι βασικοί κανόνες στην σύνταξή του, με στόχο αυτό να προσελκύσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς:
Πρωτότυπος – Σαφής Τίτλος
Ο τίτλος είναι αυτό που θα κοιτάξει πρώτα ο παραλήπτης και θα του προκαλέσει ή όχι το ενδιαφέρον να συνεχίσει να διαβάζει παρακάτω.
Απλότητα στο περιεχόμενο
Όταν ο παραλήπτης αποκτήσει ενδιαφέρον από τον τίτλο και μόνο, θα πρέπει να μπορέσει να κατανοήσει και το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου. Για αυτό το λόγο συνίσταται να είναι κατανοητό, απλό και ευανάγνωστο χωρίς περιττές πληροφορίες ή πληροφορίες που θα μπορούσε να τις αποκτήσει σε μια επαφή με την εταιρεία μέσω της ιστοσελίδας της ή μέσω κάποιας φυσικής συνάντησης.
Προσαρμογή στο target group
H γλώσσα και το ύφος του κειμένου θα πρέπει να προσαρμοστεί στην «ομάδα στόχος» στην οποία απευθύνεται. Είναι σαφές ότι παράγοντες όπως το ηλικιακό γκρουπ του κοινού, το μορφωτικό επίπεδο των πελατών, το επάγγελμά τους, αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για την επιτυχία του newsletter.
Όχι υπερβολές στα γραφικά
Το news letter αποτελεί εργαλείο marketing αλλά δεν παύει να έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και να μην είναι απλά ένα διαφημιστικό spot.

Συμπέρασμα

Το μεγάλο πλεονέκτημα των newsletters είναι ότι μπορούν να δημιουργήσουν έναν ακόμα στοχευμένο δίαυλο επικοινωνίας και παράλληλα σας δίνουν την δυνατότητα να προωθήσετε τα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Συνεπώς, αν τα newsletter αξιοποιηθούν σωστά μπορούν να έχουν σαν αποτέλεσμα να δημιουργήσετε πιστούς επισκέπτες και πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Αυτό άλλωστε δεν είναι το ζητούμενο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου